Jeg vil også have lov til at brokke mig…

Jeg vil også have lov til at brokke mig

Jeg ved godt, at der i forvejen er mange, som har brokket sig over den nye stil i “Go’morgen Danmark”, men jeg vil altså også have lov til at give udtryk for min utilfredshed :-)

Jeg synes selv, jeg er ganske åben overfor forandringer og fornyelser, men i forhold til den nye stil i Go’morgen Danmark, er jeg på ingen måde begejstret. Det nye “format” virker meget rodet med måden som de afvikler indslagene på. Og det med, at vi nærmest skal have vejret blandet ind i alting, holder heller ikke.

Og som prikken over i’et, så dur det altså ikke med Anders Breinholt som vært i Go’morgen Danmark. Han var fantastisk i De Sorte Spejdere, men som vært i et “feel good” program, dur Anders altså ikke.

Jeg ved godt, at nogle vil påstå, at jeg er gammel, konservativ og forstokket, men hvis TV 2 vil beholde mig som seer om morgenen, vil jeg altså have Ole Stephensen og det gamle Go’morgen Danmark format tilbage igen :-)

Nå, men ikke mere brok fra mig, i hvert fald ikke i dag :-)

Comments

  1. Man har heldigvis muligheden for at skifte program eller slukke :-P

    Dertil skal siges jeg har ingen idé om hvordan programmet er udformet nu, da jeg ikke ser tv

  2. Marianne – Det er jo ligesom ikke pointen. Selvfølgelig kan man slukke, og det gør jeg som mange andre også – eller skifter kanal. Men de har lavet en gedin gang JUKS, og vi er RIGTIG mange, der er MONSTERUTILFREDSE, deriblandt mig! Man piller ved “en institution” og det skal man tænke sig RIGTIG godt om, inden man gør.

    Leif – som du ved, er jeg RØRENDE enig med dig, hvilket jeg også har skrevet om, ovre hos mig. Jeg håber VIRKELIG at folk de giver kontant afregning, og at det seertal falder gennem gulvet!

  3. Leif og Deborah, jeg må jo sige jeg er enig med jer.

    Jeg er netop osse typen der ikke er spor bange for nyt. Da man oplyste, at man ville ændre konceptet, tænkte jeg, at dét måtte være virkelig godt. For det de allerede havde var jo super godt. I min virker det lidt spøjst at bytte noget ud med noget som fungerer rigtig godt.

    Jeg kan bare tilføje til jeres kommentarer, at Anders´medvært, Camilla, desværre er ligeså elendig – på nogle dage endnu værre end Anders, og der skal trods alt noget til at slå det!!!

  4. @Cirkusprinsesse: Og du har så meget ret. Desværre har jeg i de seneste uger valgt at slukke eller vælge en anden kanal om morgen, hvilket jeg bare synes er synd, når det oprindelige Go’morgen Danmark var så godt.

    @Deborah: Jeg vil ikke hælde mere benzin på bålet som sådan, men blot konstatere, at vi er helt enige :-)

    @Jeanne: Vi er også enige og bestemt også i forhold til Kamilla Walsøe, som jeg finder lidt for teenage-pjattet og usikkert afhængig af, hvilke kendisser, der er i studiet.

  5. PS: Jeg kunne desværre godt forfalde til den tanke, at ledelsen bag Go’morgen Danmark er så fokuseret på, at det nye format og jagten på yngre seere bare skal lykkes, at man totalt taber det oprindelig Go’morgen Danmark koncept på gulvet.

    Det ville være rigtig trist, specielt fordi at det oprindelige Go’morgen Danmark bare har klaret sig så godt igennem nærmest alting, herunder både DR’s og TV3’s satsning på morgen-tv for nogle år siden.

  6. Men er der lavet seerstorm på Tv2? Eller er det bare ude i stuerne(bloggene) der bliver brokket?

    Man kunne jo lave en aktion og sende mails eller lign i store stimer – hvis der er så mange i blog-land som brokker så burde det vel være muligt?

    *også må jeg hellere skride ud af en tv diskussion når jeg ikke ejer et tv-signal*

  7. Jeg ved ikke, om der ligefrem er lavet seerstorm, men der er i hvert fald en hel del utilfredse seere i forhold til Go’morgen Danmark.

    Personligt har jeg en mistanke om, at TV 2 håber på, at seerne vil “æde” det nye format med tiden og glemme det meget stilrene og virkelig “feel good” koncept fra fortiden.

    Jeg håber nu ikke, at de får succes med deres forehavende.

  8. Ha ha – heller ikke mere brok fra min side – bare vi får Ole tilbage :-)

  9. Sjovt nok har jeg undret mig over det ssamme, og i særdeleshed vejrtingen har skabt forundring hos mig, hvad faen handler dét om? Jeg spørger bare.

  10. @Marianne: Vi er meget enige, vi vil ha’ Ole tilbage :-)

    @Pia: Ja, det er ligefrem blevet et irritationspunkt med vejret nu og her mener jeg ikke, hvis det er fordi, at vi får at vide, at det bliver dårligt vejr :-)

  11. Kirsten Rasmussen says:

    Hej Leif Carlsen

    Jeg er fuldstændig ening med dig, Go’ morgen Danmark er hver anden uge absolut ikke seværdig. Desværre synes jeg også, at den nye stil påvirker Morten Cecilies udsendelser, så de ikke længere kan være som de plejede. Det er synd for dem. Det gamle koncept var alletiders. Jeg støtter, som andre af kommentarerne plæderer for, at vi skal have Ole og Line tilbage. Vi tænder her i huset ikke for Go’ Morgen Danmark hver anden uge. Det eneste TV2 går efter er seertal, der bidrager vi så ikke, men det føles bedre at være aktiv og gøre noget end at være passiv, men at sidde og se på det overfladiske pjat, det er livet for kort til. Jeg har skrevet til TV2 og gjort dem opmærksom på min opfattelse af tingens tilstand. Det kan I jo også gøre.
    Venlig hilsen
    KIrsten

  12. Jeg må indrømme, at jeg nu helt konsekvent har valgt at se TV 2 News om morgenen frem for Go’morgen Danmark.

    Det er ikke det samme, men dermed slipper jeg i det mindste for, at blive irriteret over at se Anders Breinholdt og Camilla Walsøe.

  13. Du er ikke gammel og konservativ! Jeg savner også den gamle “Go’morgen Danmark”, og Ole og ikke mindre Go’ Morgen Danmark af Bent Fabricius Bjerres :-(

  14. Tak for de venlige ord, Karolina :-)

  15. Kjeld Møller says:

    Jeg kan kun tilslutte mig alles meninger vedrørende det ødelagte gamle gode koncept :-( Med de gamle værter og kokke blev man altid i godt humør, men nu med de nye komplet Inkompetente studieværter Anders Breinholt og Kamilla Walsøe kan man kun få ødelagt sin morgenkaffe :-( Næh, kan vi så få Ole og Line tilbage ;-). Jeg skifter også kanal hvis de to fjolser er på :-)

  16. Det er faktisk meget rammende med dine ord, Kjeld:

    Jeg kom også altid i godt humør af, at se de “gamle” værter, som bare var med til at give en god start på dagen.

    De nye værter gør mig tværtimod irriteret og får mig lyst til med det samme, at skifte kanal eller slukke for tv’et.

Skriv et svar

