Hvis du gerne vil blive mere produktiv…

Apropos emnet produktivitet, som jeg netop har været inde på i et tidligere indlæg, har min tvillingebror fundet frem til en række simple, men alligevel yderst effektive tips til, hvordan man kan blive mere produktiv i hverdagen:

  • Udvælg og gennemfør tre vigtige opgaver hver dag
  • Sluk din mailklient, mens du arbejder på én af de tre vigtige opgaver
  • Hold et 20 minutters møde med dig selv hver uge. Kig tilbage på ugen, der er og gået og en uge frem og få styr på dine prioriteter

Klik her for at komme til min tvillingebrors indlæg om emnet.

Comments

  1. For mig virker opskriften:
    2 opgaver + 0 mails + 0 min hjemmeside + kaffe + mørk chokolade :-)

  2. En alternativ opskrift, men hvis den virker, så er den jo lige så god som den anden :-)

Skriv et svar

