Et dejligt jubilæum…

Et dejligt jubilæum...

I dag kan jeg fejre, at jeg har været ansat i syv år hos PC-WARE Danmark.

At være ansat i hele syv år i samme virksomhed, er faktisk rekord for mig. Ganske vist har det ikke været i samme jobfunktion i alle syv år, men jeg har faktisk aldrig tidligere været ansat i så lang tid i samme virksomhed, men det gør på ingen måde noget. Og faktisk kan jeg se mig selv i denne virksomhed i mange år fremover.

Det skyldes helt sikkert, at jeg stadigvæk har verdens bedste job :-)

Comments

  1. Tillykke med jubilæet Leif :-)

    (Kan det i øvrigt passe, at jeg flere gange oplever, at indlæg dukker op flere dage for sent? For eksempel dette indlæg, som først kom i min RSS reader i dag, selvom det er datostemplet 1.4.??)

Skriv et svar

