Så er jeg tilmeldt!

Så er jeg tilmeldt Copenhagen Marathon 2009

Så har jeg langt om længe fået tilmeldt mig Copenhagen Marathon, der i år afvikles den 24. maj. Der er dermed kun 34 dage til startskuddet lyder.

Men selv om jeg nu har tilmeldt mig og betalt tilmeldingsgebyret, er det faktisk ikke sikkert, at jeg deltager i løbet.

Det skal forstås på den måde, at jeg – som du måske ved – er ved at træne op til at løbe en distance på 100 km i ét hug. Og da jeg har planlagt at gennemføre dette løb i bededagsferien, er det ikke sikkert, at jeg kan nå at restituere nok i perioden fra den 8. eller 9. maj og så frem til afviklingen af Copenhagen Marathon.

Men jeg går selvfølgelig efter, at min krop og ikke mindst mine ben bliver tilpas restitueret til, at jeg kan deltage i maratonløbet. Jeg synes jo, at det kunne være fedt at sige, at jeg har trænet op til Copenhagen Marathon ved at løbe et 100 km løb :-)

Comments

  1. Leif Jensen says:

    Synes godt nok det er ambitiøst – men med den viljestyrke du har vist i dit “projekt” er jeg nu sikker på at du nok skal gennemføre mindst et af disse løb. Personligt ville jeg hverken kunne løbe et halvt eller helt marathon, selv med en vild bjørn eller en pantefoged i hælene.
    Held og lykke med det.

  2. Ambitiøst, meget ambitiøst må jeg sige, men hvis nogen kan, så er det dig.

  3. Tina Thomsen says:

    Go for it! Jeg er sikker på, at du nok skal få omsat al din træning til en STOR succes.

  4. Hvor er det flot! Jeg får sådan en lyst til at tage 1/4 af turen :-)

  5. Bliver enomt spændende at følge dig – på skrift – og ikke som Donald. Det ville jeg ellers godt se ;-)

  6. Hvis du ender med at deltage må du lige skrive hvilke balloner du regner med at følge. ‘Nogen’ skal jo bare være på sidelinien igen i år med sit kamera.

  7. Og Leif – bare et lille bitte ønske – kunne du lave linket til mig i sidebaren, om til den “nye” side?
    Ikke noget der haster – overhovedet ;-)

  8. Jeg er sikker på at du kommer med til Copenhagen marathon. Jeg tror slet ikke at du kan lade være…… ;)

Trackbacks

  1. […] gengæld betyder udsættelsen også, at jeg med 99,9 procents sikkerhed ikke bliver klar til Copenhagen Marathon den 24. maj. Det er ikke realistisk, at min krop og ikke mindst ben kan nå at restituere efter 100 […]

Skriv et svar

