For et år siden…

For et år siden 28. april 2008

For et år siden skrev jeg om, at jeg var gået ned i handicap igen.

I det seneste år er det ganske vist ikke blevet til så meget golf som følge af de ufattelig mange timer jeg har investeret i min livsstilsforandring.

Men det er kun et spørgsmål om tid, før jeg kommer til at spille mere golf igen. Der er nemlig kun cirka tre uger til, at “Chris På Vægten” projektet slutter.

At jeg ikke har kunne spille så meget golf i det sidste års tid, har dog været et acceptabel offer i forhold til alle de mange positive ting, jeg har opnået som følge af mit vægttab og omlægningen af min livsstil.

Men jeg glæder mig helt klart til at komme “mere på græs” i denne golfsæson :-)

Comments

  1. Åhhhh Leif – kunne du ikke være sød og skrive et indlæg om fascinationen ved golf. For jeg kan ikke fatte det. Man går på græs i mange timer for at slå til en bold der skal i et hul, man venter på den andens slag og hvad er forskellen på de forskellige baner. Jeg har endda hørt at folk ligefrem rejser på golfferie?
    Hvad er det ved denne sport der gør den interessant og hvorledes kan man lige ordne sine forretninger omkring denne sport….

  2. Jo, det vil jeg faktisk gerne skrive et indlæg om i den kommende tid :-)

    Nu skal jeg lige have overstået 100 km løbet, så efter det, skal jeg forsøge på at beskrive min fascination for golf :-)

    Stay tunes, Marianne :-)

Skriv et svar

