Jeg er klar til rykke grænser igen…

Hvis du har fulgt lidt med i min livsstilsændring over det sidste års tid, er du sikkert bekendt med, at jeg ikke alene tabt en masse kilo og er kommet i ganske god form – jeg har også fået flyttet utrolig mange grænser, såvel fysiske som psykiske.

Og nu er det ved at være tid igen, for at få flyttet mine grænser lidt og her tænker jeg ikke på det kommende 100 km løb, men noget andet.

Men frem for bare at krænge min sjæl ud med det samme og fortælle om min nye udfordring, tænkte jeg, at det kunne være lidt sjovt med en lille afstemning, som jeg håber, at så mange af mine kære bloglæsere vil deltage i.

Så klik gerne på et af svarene i nedenstående stemmeboks og kom med dit bud på, hvilken slags udfordring jeg nu vil kaste mig ud i. Og har du lyst til at kommentere indlægget, er du selvfølgelig mere end velkommen til at smide en kommentar.

 

Comments

  1. Vild med dans, absolut Leif :-)

  2. Følger trop med Marianne – det kunne være spændende.

  3. mettebech says:

    Hmm Leif… jeg synes ikke umiddelbart du er hverken tatoo- eller vild med danstypen. Tabe dig mere skal du heller ikke. Og 250 km lyder helt vildt.

    Men se dig bestige et bjerg – det kunne jeg godt forestille mig. Du har jo været i Borneo og er ikke ubekendt med anderledes rejser.

    Jeps – jeg stemmer på Kilimanjaro!

    • Det kunne bestemt også være fedt at bestige Kilimanjaro på et tidspunkt, men til at starte med bliver det altså en tatovering, Mette :-)

  4. – 250 km er det samme som 100km – bare længere.
    – Det er en hel del nemmere at vandre op af Kilimanjaro end at løbe 100km – så det er der ingen grænseflytning i. (der er en grund til at ruterne hedder fx. Whiskey ruten og Coca-cola ruten.
    – 5 kg, når man har tabt 40? – peace of cake.
    – Vild med dans – så skal man vist være en eller anden slags celebrity.

    Leif skal da have en tatovering!!!!!

  5. Hej Leif

    Du skal finde et godt niveau for resten af dit liv, så du ikke bliver fed igen, men heller ikke behøver at løbe 100 km for at teste dig selv.
    At finde et godt sundt niveau hvor ikke fucker din krop, hverken med 100 km løb eller for meget mad og for lidt motion.
    Altså balance min herre, det bliver det sværest!

    Dbh Martin

    • Det kan der bestemt være noget om, Martin, men jeg tror nu nok, at det skal indfinde sig, når projektet slutter om lidt over en uges tid.

  6. Tatovering. Som en anden vist allerede har nævnt, så er de andre muligheder jo “for nemme” ;-)

    Næh du… et stort sejlskib der fylder hele ryggen ;-D
    (og nedenunder skal der stå “Mor”)

  7. En kombination ville være endnu mere grænseoverskridende.

  8. mettebech says:

    En tatovering er da ikke hverken en udfordring eller grænseoverskridene… alle der gider lægge krop til, kan da få sådan en!

    Hvornår får vi svaret Leif? :o)

  9. Så har jeg fået lavet et indlæg om, hvor det så er, at jeg har rykket mine personlige grænser endnu engang :-)

    Læs mere her.

Skriv et svar

