Nu kommer jeg for alvor tæt på…

Nu er der ikke længere indtil flere mandage, tirsdage, onsdage, torsdag, fredage, lørdage eller for den sags skyld søndage, før jeg skal gennemføre mit 100 km løb.

Tværtimod er jeg for alvor kommet tættere på den store dag, efter som der kun er fem hverdage tilbage af nedtællingen, men det er helt okay med mig.

Efter en lang periode med masser af fysisk træning og en hel del mental forberedelse, ser jeg frem til “getting the job done” og forhåbentlig stå lørdag først på aftenen med 100 km løbet lagt bag mig og masser af erfaringer og oplevelser rigere.

Jeg glæder mig stadigvæk meget til denne store udfordring.

Comments

  1. Du vil blive fulgt lige så tæt, som du er blevet her op til selve dagen….
    Jeg gæder mig ihverfald til at læse om udfordringen, når du har stået den igennem :-D

  2. bare nu kan sove de sidste par nætter og ikke er vågen pga. spænding :-)

Skriv et svar

