Et års fødselsdag for min nye livsstil…

I dag er det præcis ét år siden, jeg gik i gang med min livsstilsforandring og blev en del af “Chris På Vægten” projektet.

Som jeg var inde på forleden, er det næsten ikke til at forstå, hvor hurtigt tiden er gået og at der allerede er gået et helt år. Det er lige før, at det føles som var det i går, og om ikke andet kan jeg tage det som et tegn på, at jeg i hvert fald ikke har kedet mig i det sidste års tid.

Selv om der stadig er en uge tilbage af det officielle projektforløb, der slutter med tv-optagelser hele næste weekend, kan jeg allerede sige nu, at det har været en fantastisk rejse for mig og en oplevelse for livet.

Ikke alene har jeg fået et bedre og lettere liv, hvor jeg kan mærke, at min krop har det godt nu og at jeg er i mit livs form. Jeg har også lært utrolig meget af hele processen – både om sundhed, kost og motion og ikke mindst om mig selv som menneske. Jeg har lært at udfordre mig selv meget mere og rykke grænser på flere forskellige plan, hvilket jeg allerede har kunne bruge i andre sammenhænge i mit liv.

Det er selvfølgelig også lidt vemodigt, at projektet snart er ovre og at noget, der har været så stor og intens en del af ens liv i det sidste års tid, pludselig slutter.

Omvendt er der jo noget om, at når man lukker et vindue, åbner der sig et nyt…

Comments

  1. Du er simpelthen en inspiration! Jeg glaeder mig til jeg faar sporten tilbage ind under huden, som du har gjort. Jeg har vaeret temmelig slap i de sidste 2.5 aar og har slet ikke kunnet faa mig selv igang, men nu har jeg bare to maaneder til at faa flaesket strammet lidt op inden jeg skal sole mig paa Jamaicas strande i ugevis og det skal bare vaere! Tak for du deler din oplevelse paa bloggen. :)

    • Jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal skrive til dig, Tina, ud over tusind tak for de søde og venlige ord – jeg er kun glad for at høre, hvis jeg virker som inspiration for dig og andre :-)

Skriv et svar

