Countdown: Kun tre dage tilbage…

Nu er der kun tre dage tilbage, inden jeg begiver mig på den 100 km lange rute op langs Strandvejen fra Nygaardsvej på Østerbro, op forbi Helsingør indtil små to kilometer før Hornbæk, hvor jeg så vender om og så “kun” har de sidste 50 km tilbage, før jeg er i mål.

I går fik jeg finpudset min store tjekliste og jeg må indrømme, at jeg igen lidt overrasket over, hvor mange ting, man skal have styr på, når man skal ud på en så lang tur. Ikke desto mindre er denne tjekliste en meget vigtig del af min mentale forberedelse til løbet, for jo bedre jeg er forberedt på alle mulige punkter, desto større chance er der også for, at jeg når i mål.

I aften står den på en lille times intervaltræning med 20 minutters opvarmning med 76-78 procent maks.puls og dernæst med fire gange fire minutters intervaller med 92-94 procent maks.puls med to minutters pause imellem i lavt tempo. Træningspasset sluttes af med 10 minutters let jogging.

Og så er det ellers stort set på hovedet i seng bagefter. Søvnen skal virkelig passes forud for den store dag.

Comments

  1. Kommer der direkte transmition på DR news? :D
    Håber inderligt – for dig – at du klarer det, og husk smilet.
    Gu skal du ej, ved det bliver sindsygt hårdt.
    Knus og god tur

    • Der kommer ikke direkte transmission, men DR optager til Ha’ Det Godt programmet. Jeg ved ikke, hvornår det bliver sendt, men håber at kunne finde ud af det og informere om det her på bloggen :-)

      Og tak for de venlige ord :-)

  2. Jeg håber du kan holde formkurven på plads – det kan du jo nok, men det er ikke så ligetil som folk måske tror. Held og lykke med klargøring de sidste par dage :-)

  3. Det er meget spændende, men jeg er vist også lidt bekymret: pas godt på dig selv – så er jeg sikker på at du kan klare det!

Skriv et svar

