Verdens første Twitter- og Facebook-transmitterede 100 km løb

I forbindelse med gennemførelsen af mit 100 km løb, har jeg tænkt mig, at lave live Twitter- og Facebook-dækning under hele turen og dermed sende updates fra min mobiltelefon i takt med, at jeg kommer frem på ruten.

Dermed skulle løbet gerne gå og blive til verdens første Twitter- og Facebook-transmitterede 100 km løb. Jeg har i hvert fald ikke kunne finde frem til andre, der har gjort det.

Så hvis du har lyst til at følge med, hvordan løbet udvikler sig undervejs, kan du følge med på Twitter ved at klikke her.

Comments

  1. Jeg er hverken på Twitter eller Facebook, men jeg glæder mig til at høre hvordan det hele er gået. Jeg formoder at du er rigtig træt de næste par dage, men jeg vil holde øje med din blog og vente tålmodigt på det næste indlæg. :D

    • Ventetiden er snart slut, Jens.

      Efter fem dage med restitution og afslapning, er jeg klar til at kaste mig over skriveriet og få lavet et blogindlæg om 100 km løbet.

      Stay tuned, min ven :-)

  2. Det er simpelthen for spændende, ser lige dit twitter resultat og sidste melding er: 95 km i kassen indtil nu (plus lidt ekstra). Så mangler der kun 5 km ind til Nygaardsvej.

    Kom så de sidste km :).

Trackbacks

  1. […] fik også sendt en del updates via Twitter og Facebook. I starten af løbet havde jeg endda overskud til nogle lidt mere kække kommentarer, men i takt […]

Skriv et svar

