Så fik jeg målt ruten præcist op…

En anden ting som jeg heller ikke har fået gjort noget ved siden jeg gennemførte 100 km løbet, var at få analyseret GPS-logfilen således, at jeg kunne finde ud af, hvor langt jeg præcist havde løbet.

Nu havde jeg med vilje sørget for, at den planlagte rute ud var bare lidt længere end 100 km. Det ville lige som være rimelig ærgerligt, hvis jeg nåede i mål og så bagefter fandt ud af, at jeg faktisk kun havde løbet eksempelvis 99,7 km. Det ville jo være endsbetydende med en om’er, hvilket jeg ikke var interesseret i – i hvert fald ikke endnu.

Men nu har jeg langt om længe fået analyseret GPS-logfilen fra selve løbet og jeg kan med glæde konstatere, at jeg har løbet en distance på præcis 101,960 km.

Ergo kan jeg med sindsro stadigvæk kalde mig selv for “The 100 km Guy“, ja faktisk lidt mere end det, men 100 km kan også gøre det :-)

Comments

  1. abildjyden says:

    Super godt gået – og godt ruten ikke var krympet ;-)

  2. Okay så… mine opmålinger af 5 km ruter falder jo helt til jorden :S

Trackbacks

  1. […] var selvfølgelig “med” hele vejen under den 101,96 km lange løbetur, men alligevel var der lange perioder af turen, hvor jeg var i så stor smerte og bare havde fokus […]

  2. […] Herefter er der afgang nord på mod Helsingør og Hornbæk via Strandvejen, hvor jeg cykler den oprindelige 100 km rute. Derefter går turen retur til Nygaardsvej igen, hvor jeg – afhængig af hvor meget energi […]

Skriv et svar

