Tid for at komme ud af “blog’kaden”…

Som flere har bemærket, har der været forholdsvis stille på min blog i det sidste stykke tid, ja faktisk alt for stille efter min egen mening og temperament.

Det er i hvert fald blevet til en lang pause fra bloggeriet og jeg har i stedet brugt kræfter på at komme mig oven på strabadserne efter 100 km løbet tilbage i midten af maj måned.

Samtidig har jeg følt, at jeg har lidt af en slags “blogblokade”, hvor jeg slet ikke har kunne tage mig sammen til at komme i gang med at skrive igen og dermed heller ikke komme ind i rytmen med at få skrevet regelmæssigt på bloggen.

Men nu er det tid for at komme i gang igen og få genfundet rytmen. Det er i hvert fald min ambition og efter som jeg holder meget af at blogge, bør der være en god chance for at jeg lykkes i mit forehavende.

Comments

  1. Dejligt Leif – velkommen tilbage.

  2. abildjyden says:

    Lige et velkommen igen herfra – Jeg kunne jo ikke undlade at kommentere på Twitter ;-)

    Da jeg kom tilbage manglede der noget – din blog ;-)

  3. Jeg var også begyndt at spørge mig selv, om du var taget på en lang ferie ovenpå dit 100km løb siden der har været så stille.

    Godt at se du er tilbage :-)

    • Ferie har det nu ikke helt været, nærmere reconvalescens :-)

      Og tak, som jeg skrev til Karin, så føles det godt at være tilbage på bloggen :-)

  4. Velkommen tilbage Leif… du har været savnet i det nordjyske!

Trackbacks

  1. […] anden ting som jeg heller ikke har fået gjort noget ved siden jeg gennemførte 100 km løbet, var at få analyseret GPS-logfilen således, at jeg kunne […]

Skriv et svar

