Gensyn med “Chris På Vægten”…

Så er det i aften, at der er gensyn med “Chris På Vægten“.

DR har “kogt” et helt års “Chris På Vægten” afsnit ned til to udsendelser á hver 30 minutter. Samtidigt bliver indslagene krydret med kommentarer fra alle os “Chris På Vægten” deltagere.

Da det efterhånden er en hel del måneder siden vi lavede både de oprindelige optagelser og gav de afsluttende kommentarer, er jeg selv meget spændt på at se udsendelsen :-)

Hvor og hvornår: DR 1 i aften kl. 19.30 (genudsendes 27. august).

Comments

  1. Glæder mig

  2. Wow. Det har været helt utroligt at se. Jeg husker den dag du og de andre mødte op i spinningsalen for omkring et år siden.

    • Ja, det er helt vildt at se udviklingen :-)

      Jeg kan huske det som var det i går med den første spinningtime – hold da fast, hvor var det hårdt, men omvendt også virkelig fedt. Jeg var helt høj efter den time :-)

  3. Det kan jeg godt forstå. Så vidt jeg husker var det da “kun” en øvet time hos Chris ;)

    Endnu en gang kæmpe tillykke med vægttabet og din nye livsstil!!

  4. Hold da op, jeg genkendte dig først, da jeg så “efter-billedet” af dig! Super godt klaret :-)

  5. Jeg har ikke været så heldig at se udsendelserne før. Hold da op sikke nogle størrelser der startede og se bare slutresultaterne. Det er f….. godt gået af jer alle !!

  6. Jeg så programmet og jeg er tager hatten af for jer… jeres smerte jeres resultater er imponerende og det var jer – dig der gjorde det Leif… Jeg har selv – i dag -meldt mig ind i fitness.dk og skal nu igang med at finde mit ikke eksisterende kondital, og jeg vil endda gå så vidt at jeg vil gå til spinning Leif… Og hvergang det gør ondt og hver gang det er svært så vil jeg tænke på dig…. det skal altså lykkes….lets rock…..

    • Mange tak for de venlige ord, Marianne :-)

      Og super sejt af dig, at du har meldt dig ind i et fitness center – way to go girl :-)

      Med hensyn til det med smerte, så skal du huske at se DR 1 den 15. september kl. 19.30. Der kan du se indslaget fra mit 100 km løb :-)

Trackbacks

Skriv et svar

