Det gik da meget godt…

Så er jeg kommet hjem efter at have deltaget i en 12 timers cykel marathon i Slangerup, hvor jeg som bekendt givet mig selv en lille udfordring, der gik på at spinne i minimum 10 ud af 12 mulige timer i forbindelse med arrangementet.

Det endte med, at jeg fik spinnet i hele 11 timer og 20 minutter og fik fyret ikke mindre end 11.300 kalorier af, hvilket svarer til energien i næsten otte pizzaer og næsten på komma var det samme som jeg fik forbrændt under mit 100 km løb. Jeg er således ganske tilfreds med min indsats – selvfølgelig sagt med jysk ydmyghed :-)

Grunden til, at det ikke fik spinnet i alle 12 timer, skyldes at jeg sådan cirka midtvejs i arrangementet blev nødt til at få en omgang massage af mine ben, der meget tydeligt truede med at give mig muskelkramper. Massagen gjorde dog heldigvis, at jeg meget hurtigt spinne videre og holde helt frem til målet.

Jeg kan dog allerede mærke nu, at søndagen kommer til at stå på restitution og afslapning for mit vedkommende, men det er vel et eller andet sted også velfortjent :-)

Comments

  1. Det er i den grad velfortjent Leif. Tillykke med det vildt flotte resultat, tænk at spinne i næsten 12 timer, benene må have rystet en del, da du stod af cyklen. :-)

    • Mange tak :-)

      Det var nu faktisk okay, da jeg stod af cyklen – tror godt, at jeg kunne have nappet en time eller to mere, men arrangementet sluttede lige som :-)

  2. Det må man sige, sejt klaret:o)

  3. Det er altså næsten for meget Leif eller, hvad bliver det næste? I dag slapper du af – ik?

    Vi gik en lille aftentur og nød det ;-)

    • Jeg slappede af i går, var på hundeudstilling og spiste brunch med min dejlige kæreste og nød svigerforældrenes selskab om aftenen – alt sammen lige hvad jeg havde brug for efter lørdagens strabadser :-)

  4. Leif – du er bindegal, der kan ikke vaere nogen debat om sagen; BINDEGAL! :)

  5. hej

    Hold op hvor er det flot. Men du skal jo også huske at passe på dig selv.
    Hilsen Hanne

  6. Jeg har sagt det før, men gør det gerne igen – du er for sej, Leif! :)

  7. Tina Thomsen says:

    Godt gået!

Skriv et svar

