100 km igen plus en sjat…

I dag er det et år siden, at jeg gennemførte mit 100 km løb.

Det var en helt unik og speciel oplevelse, om end også en meget smertefuld en af slagsen, i hvert fald når jeg tænker på anden halvdel af løbet, og i aller højeste grad de sidste 20-25 km. Ikke desto mindre ønsker jeg ikke have været foruden denne oplevelse, for den har betydet utrolig meget for mig på så mange måder, både det personlige og professionelle plan.

Og for at fejre årsdagen for mit 100 km løb, har jeg faktisk besluttet mig for at tage turen en gang til. Dog vil jeg være lidt mere nådig ved min krop denne gang, og tage de 100 km på cykel. Dermed håber jeg, at kunne nyde turen lidt mere denne gang :-)

Helt konkret står dagens program på cykling fra Birkerød til fitness dk på Nygaardsvej på Østerbro, som jo var udgangspunktet for mit 100 km løb. Der står den så på to timers spinning som opvarmning. Herefter er der afgang nord på mod Helsingør og Hornbæk via Strandvejen, hvor jeg cykler den oprindelige 100 km rute. Derefter går turen retur til Nygaardsvej igen, hvor jeg – afhængig af hvor meget energi jeg har på det tidspunkt – har tænkt mig at tage 1-2 timers restitutionsspinning, for så at slutte dagen af med at cykle hjem til Birkerød.

Det bliver selvfølgelig til en yderst solid træningsdag med 100 km plus en sjat, men jeg glæder mig rigtig meget til at genopleve ruten igen.

Comments

  1. Du er simpelthen for sej, Leif – rigtig god tur :)

  2. Jeg lægger mærke til formuleringen “1-2 timers restitutionsspinning” – man skal jo lige ‘rulle af’ eller hvad? ;-) God tur, og pas på dig selv.

  3. @Lise: Mange tak for de venlige ord :-) Turen blev desværre ganske kort i dag som følge af et ødelagt dæk (klik her/> for at læse mere).

    @Trine Louise: Yes, præcis :-)

Trackbacks

  1. […] 16 05 2010 Mit forsøg på at fejre årsdagen for mit 100 km løb, slog desværre forholdsvis hurtigt […]

Skriv et svar

