Gensyn med “Chris på Vægten”: 1 år efter…

I morgen, tirsdag, er det atter tid for gensyn med “Chris På Vægten“, som denne gang handler om, hvordan det går for os testpiloter et år efter at projektet sluttede.

DR har været forbi Stine, Peder, Morten og mig for at snakke lidt med os om, hvorvidt vi har kunne holde vægttabet, hvad der virker i forhold til kost og træning, hvad der har været svært efter at vi blev sluppet fri af Chris’ beskyttende vinger o.s.v.

Jeg ved selvfølgelig godt, hvad jeg selv sagde under mine egne optagelser, og da vi blev filmet sammen, men jeg er nu alligevel spændt på at høre Stine, Peder og Mortens personlige erfaringer, da DR var hjemme hos dem selv :-)

Hvor og hvornår: DR 1 i morgen  kl. 19.30 (genudsendes onsdag og torsdag).

Comments

  1. Det skal jeg helt klart se – jeg synes det er et meget spændende aspekt af sagen hvordan det går i det lange løb.

  2. Jeg så programmet på computeren. Godt gået af jer alle sammen, som har formået at holde et vægttab. Spændende at se, hvordan det går om et år, to osv op til 5 år efter. Lidt ligesom programmet årgang O :)

    Hvordan er det så at være sluppet fri af Chris´beskyttende vinger?

  3. Mange tak for de søde ord, Anne.

    Og ja, jeg er meget enig i, at det for alvor først begynder at vise om et år, to, tre, fire eller fem år fra nu – tænker, at der allerede er en tendens nu :-)

    Med hensyn til det med at være sluppet fri af Chris’ beskyttende vinger, så har vi jo allerede været det over det sidste tids tid, og det har faktisk været okay. Når det kommer til stykket, så drejer det sig jo i bund og grund kun om hendes og min forandringsvilje :-)

Skriv et svar

