Hvordan står det til med serviceniveauet her i Danmark?

Hvis du interesserer dig for forskellen på god og dårlig kundeservice her i Danmark, så er dagens udgave af radioprogrammet “Ibens” på Radio24syv måske noget for dig.

Jeg havde selv fornøjelsen af, at blive interviewet om min holdning til forskellen på god og dårlig kundeservice, og min egen oplevelse af et konkret eksempel på en dårlig oplevelse, da jeg handlede på en Q8 benzintank i Solrød.

Du kan lytte med ved at klikke på linket her:

Hvis du ikke allerede ved det, er jeg en mand med mine meningers mod  når det gælder begrebet kundeservice :-) Det kan du læse meget mere om i min såkaldte “posehistorie” lige her :-)

Comments

  1. Jeg synes virkelig, at det danske serviceniveau er dalenede. Møder gang på gang ansatte der mest af alt, ligner nogle, der ikke har lyst til at være på arbejde.

    • Du har desværre meget ret, Glen. Et eller andet sted starter det jo nok med, at ledelsen af virksomheden dels skal være bedre til at vælge de rigtige medarbejdere og dernæst at ledelsen også selv går foran med et godt eksempel når det gælder god service.

  2. Først og fremmest er jeg glad for, du er begyndt at blogge igen, og forhåbentlig med regelmæssig frekvens :-)

    Desværre må jeg give Glen ret, det går skisme ikke en dyt bedre – tværtimod. Jeg er ofte ganske rystet over de ansattes holdning (hvilket jo så må være chefens?? – for han skal vel sætte tonen). Jeg har præsteret at gå min vej flere gange, fordi der ingen interesse udvises for at hjælpe mig som potentiel kunde.

    Er pænt træt af, at man er ved at falde om med et større tilfælde, hvis man møder noget, der bare minder om imødekommenhed,. Man skulle tro, de i disse tider oppede sig, men det er langt fra tilfældet.

    • Har bare haft mega travlt i lang tid i.f.m. opstart af min egen virksomhed, Deborah, men satser på at kunne holde moment :-)

      Og ja, hvis chefen ikke har de gode holdninger og værdier, ja så har medarbejderne det selvfølgelig heller ikke.

Skriv et svar

