Vintertid holder bare ikke…

ur.jpg

I nat skulle vi som bekendt sætte tiden i vores ure, computere, videooptagere o.s.v. en time tilbage i forbindelse med, at vi overgår til vintertid. En afledt og meget synlig effekt af dette er desværre, at det bliver endnu hurtigere mørkt om aftenen :o(

Jeg kan mærke, jeg bliver nødt til at få udtrykt min utilfredshed med vintertid. Det holder ganske enkelt ikke! Hvem pokker har udtænkt den idé med, at vi skal have det lysere om morgen, hvor den altdominerende del af os alligevel går på arbejde. Jeg vil langt hellere have, at vi sætter tiden 2-3-4 timer frem på denne tid af året og at der derfor ville være mørkt helt op ad formiddagen, hvor jeg alligevel sidder på kontoret.

Til gengæld ville der være dejligt lyst, når jeg kommer hjem fra arbejde, hvilket jo er perfekt til en runde golf inden, at det bliver mørkt :o)

Comments

  1. jeg vil give dig så evigt ret sommertid er bedst og ville være dejligt med noget mere lys når vi har fri. så kunne det jo også være at der ikke var så mange der gik rundt og var drepri.

  2. Ja, det er noget øv, når der bliver så mørkt :-(

Trackbacks

  1. […] atter vintertid igen og dermed også tid for at sætte tiden en time tilbage. Og præcis som jeg gav udtryk for på samme tid sidste år, så synes jeg altså at det er noget øv med vintertiden. Udover at jeg dermed ikke kan spille en […]

Skriv et svar

