Det kører for Anders og Thomas

thomassoeby2.jpg

Ved Shell Houston Open i Texas, USA, har Anders Hansen nået den første vigtige milesten i turneringen i form af et klaret cut, hvilket bare er super! Inden weekendens finalerunder ligger Anders på en delt 40. plads og kan han holde fast i samme flotte spil som under anden runde, hvor han scorede en 69’er, ser det lovende ud før weekendens finalerunder.

Når vi snakker om Anders Hansen, kan jeg ikke lade være med at nævne hans danske caddie, Thomas Søby. For små to uger siden havde jeg den store fornøjelse, at møde Thomas i professionel sammenhæng i forbindelse med, at den virksomhed, som jeg er direktør for, er ved at indlede et sponsorsamarbejde med ham.

I den sammenhæng kom vi selvfølgelig til at tale Anders Hansen og hvordan det er, at være med på den amerikanske PGA Tour og jeg må sige, at det var ganske enkelt en fornøjelse at høre, hvor begejstret og entusiastisk Thomas er. Jeg er helt sikker på, at han er den bedste caddie som Anders overhovedet kunne få med til USA. Så jeg vil ønske Anders og Thomas ekstra held og lykke under finalerunderne af Shell Houston Open!

Skriv et svar

