Den gode service er tilbage

statoil.jpg

Tilbage i 1997 var det faktisk lige præcis Statoil i Birkerød, der var årsag til, at jeg begyndte at “prædike” omkring forskellen på god og dårlig kundeservice. Jeg blev ganske enkelt frustreret over, hvor dårlig kundeservicen generelt set var (og desværre stadig er) i mange af landets detailbutikker og siden hen har jeg fortalt min såkaldte “posehistorie” adskillige hundredvis af gange til kolleger, nye medarbejdere og andre interesserede.

Nu til dags er det som bekendt meget nemt, at hænge virksomheder ud på nettet, hvis man er utilfreds med service eller en given vare. Og det har jeg bestemt også gjort med Statoil i Birkerød, som efter min mening ikke har haft et specielt godt serviceniveau i adskillige år. Men da det nu ændret til noget rigtig godt, er det derfor kun passende, at jeg også tager mig tid til at skrive noget positivt om lige netop denne Statoil tankstation.

Det er ganske enkelt blevet en fornøjelse at komme på denne tankstation, som virkelig har fået gjort noget ved deres serviceniveau. Personalet er yderst venlige og meget imødekommende og over det sidste lange stykke tid, har jeg rent faktisk kun haft positive oplevelser, herunder også at personalet husker at putte varerne i en plastikpose, hvilket som bekendt er noget jeg sætter stor pris på :o)

Så stor ros til personale og ledelse hos Statoil i Birkerød for at være kommet tilbage på banen med et rigtig højt og godt serviceniveau. Lov mig nu, at I holder fast – så lover jeg til gengæld, at jeg kommer igen og igen :o)

Comments

  1. Dejligt at høre, gid mange flere ville tage ved lære. Der skal deles roser ud, når de er fortjent – helt sikkert. God tirsdag til dig! :-)

  2. Tak for kommentaren og du har så absolut ret.

    Også en rigtig god tirsdag til dig, Deborah :o)

    /Leif

  3. Det glæder mig virkelig at høre, at nu mindst 2 detail butikker i Danmark har god service (den anden er Bertoni på fisketorvet) Jeg mener dog stadig at vi i Danmark har en epedemi af dårlig service, jeg tror sgu snart jeg starter foreningen “Bedre service i Danmark” See you Carlsen

Trackbacks

  1. […] gang, at jeg har besøgt lige netop den tankstation. Heldigvis kan de godt finde ud af det på min lokale Statoil tankstation […]

Skriv et svar