Fotos fra Primary Level fotokursus…

Klik her for at se en større udgave af fotoet

I de første dage af maj måned havde jeg fornøjelsen af, at deltage på et såkaldt Primary Level fotokursus på Samsø.

Her fik jeg over tre dage lejlighed til at dele min interesse for fotografering med ligesindede og ikke mindst en af Danmarks dygtige fotografer i form af Casper Tybjerg, der var instruktør og kursusleder.

Udover at få en masse konkret viden og inspiration samt tips og tricks, blev der også tid til en del fotosessions i Samsøs skønne natur. Højdepunktet var en sejltur til Bosserne, som er et langstrakt, lavt sten- og sandrev, hvor vi fik lejlighed til at se masser af spættede sæler.

Jeg har nu langt om længe fået sorteret op i ca. 3.000 fotos jeg tog i løbet af de tre dage. Efter at have ryddet op med kærlig hånd i de mange fotos og brugt slettetasten flittigt, står jeg nu tilbage med lidt over 100 fotos, som jeg vil være bekendt at dele med min omverden.

Klik her for at se et slideshow med de udvalgte fotos.

Comments

  1. Leif Jensen says:

    Hej Leif,
    Der er nogle rigtig flotte, og gode kompisitioner imellem. Hvad har du brugt af udstyr til at tage disse billeder med ?
    Sidder lige og læser lidt om det fotokursus, for at se om det er noget man skulle kaste sig ud i. Tror det er mere interessant og brugbart med sådan en workshop, end blot at læse bøger om foto.
    Mvh
    Leif

    • Hej Leif,

      Tak for roserne :-)

      Billederne er taget med et Nikon D300.

      Med hensyn til fotokurset, så er det bestemt noget, der kan anbefales :-)

      Mange hilsner

      Leif

  2. Not bad, not bad at all – som en vis waliser udtalte i Notting Hill…
    Fantastiske fotos som en vis blogger fra Vejen vil sige nu – Bravo!!

  3. Super gode fotos. :-) Ret ret vild med det ene af med ølflasken som stikker op. :-)

  4. Rigtig fine fotos. Man kan sagtens fornemme, at der er dejligt på Samsø!

    • Tak, Deborah og ja, der er virkelig dejligt på Samsø. Synd vi kun var der i tre dage, men man kan jo heldigvis komme tilbage forholdsvis hurtigt :-)

  5. mettebech says:

    Betagende og lærerigt Leif.

    Jeg vild med de billeder, hvor du bryder alle gængse regler, de skæve horisonter og vinkler. Super!

    • Mange tak, Mette :-)

      Og ja, det giver gode og anderledes fotos, når man leger lidt med vinkler og horisont. Det gælder bare om at eksperimentere lidt og så ellers skyde løs :-)

  6. Wauw, jeg tabte helt pusten – hvor er de smukke Leif! Du går Katarina i bedene :o)

  7. Mange tak og ja, jeg gør mit bedste for at gå Catarina i bedene, Madame :-)

Skriv et svar

