Når teknik gør mersalg til en dårlig serviceoplevelse

Hvis du har fulgt bare lidt med her på min blog, så hved du at at en af mine kæpheste er god service.

I den sammenhæng har jeg netop skrevet et LinkedIn Pulse blogindlæg omkring begrebet mersalg, og hvad der sker når der pludselig går teknik i det.

I mit tilfælde endte det desværre med en dårlig oplevelse desuagtet at det faktisk startede helt uskyldigt med at jeg bare ville bestille et tebirkes og en scone.

Du kan læse hele historien om, hvad der sker når der går teknik i mersalg ved at klikke her.

 

 

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s