En nødvendig hviledag

I dag har jeg besluttet mig for, at jeg vil holde en reel hviledag for første gang siden vi startede med Chris MacDonald projektet for snart syv uger siden. Jeg kan virkelig mærke, at jeg er ved at løbe tør for energi og motivation, hvis jeg ikke giver mig selv en fuld hviledag.

Så min aften kommer for engangs skyld ikke til at stå på masser af træning, men derimod bare på afslapning med lidt god men stadigvæk sund mad og et par glas rigtig god rødvin :o)

Jeg er til gengæld ikke i tvivl om, at den meget velfortjente hviledag og den ekstra restitution vil gøre, at jeg har langt energi i morgen og at jeg derfor kan give den mere gas i forbindelse med lørdagens træningspas.

Comments

  1. Det skal der også være plads til, i hvertfald i min bog :)

  2. Helt enig, Michael – det skal der også være fremover i min bog :o)

Trackbacks

  1. […] heldigvis var der alligevel sket en positiv udvikling med vægten, efter jeg tildelte mig selv en hviledag i fredags og efterfølgende var i stand til at få markant mere ud af lørdagens træning. Faktum […]

Skriv et svar

